Zapisy do Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego MIESZKO przyjmowane są na podstawie karty zgłoszenia Ucznia do liceum. Karty można pobrać ze strony internetowej, i odesłać na adres sekretariat@mieszko.edu.pl lub pocztą tradycyjną. Można je również pobrać i wypełnić w sekretariacie liceum, przy ul. Świerzawskiej 18.
Nie przeprowadzamy egzaminów, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz wpłata wpisowego. Nasza szkoła działa poza systemem rekrutacji do szkół publicznych i można się do nas zgłosić w dowolnym momencie pod warunkiem dostępności miejsc.
Rekrutacja krok po kroku
- Wypełnienie i dostarczenie formularza karty zgłoszenia.
- Wpłata wpisowego.
- Po zakończeniu roku szkolnego prosimy o potwierdzenie zapisu poprzez dostarczenie:
- świadectwa ukończenia szkoły,
- zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty,
- kserokopii aktu urodzenia,
- 2 zdjęcia legitymacyjne,
- dodatkowych dokumentów (opinie, orzeczenia itp.),
- deklaracji o wyborze profilu klasy,
- deklaracji uczestnictwa w przedmiotach religia/ etyka/ wdż,
- deklaracji wyboru drugiego języka.
- Rodzice zawierają ze szkołą umowę o naukę.
- Spotkanie informacyjne dla rodziców – termin zostanie podany na stronie szkoły i na Facebooku.